LET OP: onze praktijk is gesloten op 9 en 10 mei 2024 (Hemelvaartsweekend). Praktijksluiting
Voor patiënten
achtergrond afbeelding

Klachten en complimenten

Als je een klacht of compliment hebt, dan staan wij altijd open voor jouw feedback. Dat kan natuurlijk aan de balie, telefonisch, via het contactformulier of via een email naar info@hapaandebrink.nl.

Klacht melden

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over de praktijk of één van onze medewerkers. Uiteraard hopen we dat je je dan als eerste meldt bij onszelf (aan de balie, telefonisch of via een email of contactformulier), zodat we in gesprek kunnen gaan en wellicht de klacht kunnen oplossen.

Als dat niet lukt, dan kun je de klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met jou naar een oplossing van de klacht of het probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen. Deze kiest geen partij en heeft geen oordeel. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt is natuurlijk vertrouwelijk.

Klachtenformulier

Om je klacht in te dienen kun je het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel ook te bereiken op telefoonnummer 088 - 0229190.

Geschillencommissie

Als je er met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kun je een uitspraak over de klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van deze geschilleninstantie is bindend voor alle partijen.

Meer informatie vind je op www.skge.nl.